© 2020 Narcis Moraru

Servicii


Răspund mai jos celor mai frecvente întrebări care mi se adresează referitor la serviciile mele.

1. Ce fel de servicii oferiți?
În principal fotografie de nuntă. Pentru cei interesați de servicii complementare fotografiei de nuntă, recomand doar videografi care oferă calitatea ce întrunește criteriile mele estetice.

2. Care este oferta de preț?
Oferta de preț cuprinde manopera la care se adaugă opțional albume, fotograf suplimentar, sesiuni foto suplimentare. Pentru a primi oferta vă rog completaţi integral formularul de contact, iar în cel mai scurt timp posibil vă voi răspunde. Prețul primit pentru serviciile fotografice nu include cheltuielile cu deplasarea (transport și cazare dacă este cazul) sau alte cheltuieli ce pot apărea.

3. Trebuie să semnăm un contract și să achităm un avans?
Da, vom semna un contract în prealabil iar la semnarea lui se va achita un avans.

4. Cine face editarea fotografiilor și albumul?
În cazul meu eu mă ocup personal de fotografiere, retușare și design-ul albumelor. Producția efectivă a albumului o las în grija unor laboratoare specializate, atent selectate pentru a se potrivi cu nivelul meu de așteptări.

5. Credeți că este necesar să ne întâlnim față în față?
Deși există argumente pentru o întâlnire fată în faţă înainte de contract (putem să ne cunoaştem personal) nu este neapărat nevoie să o facem. Dacă sunteți hotărâți să colaborăm, atunci cred că nu ar fi rău să ne întâlnim înainte de nuntă.

6. Câte fotografii vom primi?
Toate fotografiile capturate trec printr-un proces de selecţie şi procesare, clientul final primind doar fotografiile care întrunesc anumite criterii personale. Aceasta este o condiţie esenţială în colaborarea dintre noi. Nu discutăm niciodată despre o cantitate de fotografii, ci de fotografii bune care să ilustreze toate momentele evenimentului Dumneavoastră.

7. Voi primi fotografii needitate/pot primi toate fotografiile, inclusiv cele needitate?
Imaginile mele reprezintă viziunea mea asupra evenimentului vostru şi pentru că tehnologia modernă difuzează imaginile în mediul virtual cu o viteză uimitoare, nu livrez NICIODATĂ (şi fără supărare) fotografii needitate. E ca şi cum v-aş servi o supă neterminată dar vă povestesc eu ce bună este după ce o condimentez.

8. Cum se procedează legat de predarea fotografiilor?
Termenul de predare al fotografiilor este de 20 zile lucrătoare (zilele în care călătoresc înspre și dinspre evenimentul vostru sunt calculate drept zile nelucrătoare). În funcție de cât este de aglomerat sezonul, acest termen se poate modifica (în ambele sensuri) dar rămâne să comunicăm și să cădem de acord. Livrarea se face printr-un transfer de fișiere mari (transfer.ro, wetransfer.com, mab.to, etc.)

9. Care este procedura legată de album?
Procedura e simplă: la câteva zile după predarea fotografiilor eu vă propun colajele în funcție de momentele evenimentului şi de viziunea personală. După ce primesc acceptul în scris pe e-mail asupra colajelor finale, în aproximativ 2 săptămâni veți primi albumul. Albumul vi se va înmâna personal.

10. Noi nu suntem modele profesioniste. Ce ar trebui să facem noi în cadrul sesiunilor foto sau ziua nunții?
Voi aveți foarte puține lucruri de făcut: să fiți voi înșivă, iar în cadrul sesiunilor foto să respectați anumite sugestii pe care vi le dă fotograful legat de postură și orientare față de sursele de lumină.

Pentru orice alte întrebări, vă rog să nu ezitați să mă contactați aici.

facebook instagram twitter   

 

Rezervare
Call Now Button
×